piątek, 16 sierpnia 2013

PPA-Własny blog,a neobux tak jak było

Witam wszystkich;)
Tak jak pisałem wcześniej chcę zarabiać w PPA. Pierwszą rzeczą która trzeba zrobić to wybór domeny i hostingu.Ja zdecydowałem się na płatny hosting i domenę.Zakupiłem jedno i drugie.Niedawno wgrałem szablon.Jeszcze sporo pracy przede mną,ale morale są na wysokim poziomie:D

Jeśli chodzi o koszt całego przedsięwzięcia to 55.35 hosting(pakiet h2-daje mi możliwość podpięcia kolejnego bloga w przyszłości,pakiet h1 jest tańszy,ale wiąże się to z ograniczeniem miejsca na kolejne strony)


Na neobux wszystko idzie zgodnie z planem.1$ dziennie to zawsze coś ale nawet to inwestuje w przedłużenie referali więc trochę czasu minie zanim wypłacę z serwisu jakieś pieniądze;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz jakieś uwagi lub pytania??Nie krępuj się i pisz śmiało.