piątek, 9 sierpnia 2013

Czas na kolejny krok

Witam wszystkich
Cały czas szukam zyskownych sposobów na zarabianie w internecie.
Kolejnym z nich będzie PPA(Pey Per Action)
Przyznam szczerze ze na razie jestem w tym zielony ale nie zamierzam się poddawać.
Z tego co widzę jest tam spora kaska:D więc i ja spróbuje dostać się do tego źródełka.
Wiem ze najlepiej na początek znaleźć sobie mentora i tak zrobiłem.
Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Podpierając się moją na razie nikłą wiedzą powiem ze PPA to zarabianie gdy ktoś ściągnie twój plik z internetu.Możliwość wysyłania plików dają rożne serwisy.
Na razie nie będę mówił z jakiego ja korzystam,opowiem o tym z czasem gdy zobaczę z czym to sie je.
Dla zainteresowanych tematem daje link do ciekawej strony:

http://zarabiam. pl/jak-zarabiac-przez-internet-czy-jest-to-mozliwe
usuńcie spacje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz jakieś uwagi lub pytania??Nie krępuj się i pisz śmiało.