wtorek, 27 sierpnia 2013

Jestem cały czas :D

Dłuższe przerwy w wpisach są dlatego ze jeśli nie mam nic wartościowego do napisania to tego nie robię.
Jeśli chodzi o neobux to wszystko idzie w dobrym kierunku tzn przedłużam referali i dokupuje nowych ale ostatnio trochę przesadziłem i nie mam funduszy na przedłużanie bo zamiast przedłużyć to dokupiłem kolejnych...teraz mam nauczkę-musiałem przedłuzyć część o 30 dni a to strata bo przedłużam tylko o 240.
Zamierzam dojść do 300 referali a potem się zastanowię czy zbierać pieniądze a konto gold i konto ultimate czy wypłacać.


Co do bloga to powoli zaczynam to wszystko ogarniać tzn. uporządkowałem go troszkę,dodałem fanpage na facebooku i zarejestrowałem się w takim programie Likeplus.eu - jest to stroka na której lajkujemy itp a w zamian zdobywamy punkty za które kupujemy like.Bardzo praktyczne dla nowych stron.Ja w te sposób promuję swojego bloga z hackami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz jakieś uwagi lub pytania??Nie krępuj się i pisz śmiało.