sobota, 10 sierpnia 2013

Pierwsza decyzja podjęta-PPA

Witam wszystkich
Wczoraj pisałem ze postanowiłem rozpocząć przygodę z PPA. Napisałem do doświadczonej osoby która oferuje w tym pomoc.Pierwszą decyzją którą trzeba podjać w PPA jest hosting(miejsce dla naszej strony) darmowy lub płatny.
Nie muszę pisać zalet darmowego hostingu,ale wadą są zapewne różne ograniczenia i oczywiście domena(adres internetowy) właściciela w przypadku tego bloga jest blogspot.com
Chcę zajmować sie profesjonalnie PPA więc zdecydowałem się na płatny hosting+domene.
Mogę liczyć na pomoc mojego prowadzącego,zobaczymy co z tego wyjdzie.
Gdy trochę zapoznam sie ze środowiskiem PPA i zasadami jakie rządzą w ich świecie zrobię mały poradnik dla początkujących.
Wierzę że gdy dajemy dobro ono wcześniej czy później do nas powróci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz jakieś uwagi lub pytania??Nie krępuj się i pisz śmiało.