poniedziałek, 14 października 2013

Czas na coś konkretnego

Witam wszystkich
Kiedyś dawno temu natknąłem sie na sieć afiliacyjną.Co to jest?
"Masz własną stronę internetową, prowadzisz bloga, a może udzielasz się na forach lub portalach społecznościowych? Dzięki nam możesz teraz na tym zarabiać! Wystarczy, że zarejestrujesz się w serwisie Afiliant, a będziesz miał dostęp do najlepszych programów partnerskich. Nie czekaj, zacznij zarabiać już dzisiaj!"

Taki oto opis znajduje sie na ich stronie.Po prostu promujemy popularne sklepy internetowe,banki itp.Gdy ktoś kliknie w naszą reklamę na jego komputerze pojawiają sie cookies dzięki którym zarabiamy za każdym razem gdy on coś kupi z tego sklepu który reklamowaliśmy.
Postanowiłem zajmować sie tym przez miesiąc codziennie.Zobaczymy co z tego wyjdzie :p
Myślę ze to dobra alternatywa dla tych którzy długo siedzą przed komputerem.

https://ssl.afiliant.com/affskrypt,,4a6ff1,,49ff,,,?u=(http://www.afiliant.com/)

Więcej podam później ;)
PS jeśli ktoś to czyta :p


1 komentarz:

  1. Witaj, bardzo podoba mi się Twój blog, dlatego dodałem Cię do mojej listy blogów pod adresem
    zielony-biznes.pl
    Zajrzyj jeżeli masz ochotę:)

    OdpowiedzUsuń

Masz jakieś uwagi lub pytania??Nie krępuj się i pisz śmiało.